Usein kysytyt kysymykset

Tältä sivulta löydät vastaukset asiakkaitamme eniten pohdituttaviin kysymyksiin. Jos et löydä vastausta hakemaasi, laita rohkeasti viestiä asiakaspalvelu@fitnessfirst.fi, niin autamme sinua parhaamme mukaan! 

Kun otat yhteyttä tilaukseesi liittyen, kerrothan aina tilausnumerosi, niin pystymme auttamaan sinua mahdollisimman nopeasti.  

TILAUKSET JA VERKKOKAUPPA

Onko minun rekisteröidyttävä, jos haluan tehdä ostoksia FitnessFirstillä?

Voit tehdä ostoksia FitnessFirstillä rekisteröitymättä. Rekisteröitymällä pääset seuraamaan tarkemmin tilauksesi etenemistä, tilaushistoriaasi sekä tallentamaan osoitetietosi seuraavia ostoskertoja varten. Löydät lisätietoja siitä, miten käsittelemme tietojasi täältä.  

Voinko tehdä ennakkotilauksen varastosta toistaiseksi loppuneeseen tuotteeseen?

Emme valitettavasti vastaanota ennakkotilauksia varastosta loppuneille tuotteille. Pyrimme kuitenkin pitämään kaikkia tuotteita saatavuuden mukaan varastossa. Voit aina tiedustella loppuneen tuotteen täydennysaikaa asiakaspalvelustamme asiakaspalvelu@fitnessfirst.fi 

Onko FitnessFirstillä kivijalkamyymälää?

FitnessFirstillä on ainoastaan verkkokauppa, mutta verkkokaupassamme tehdyt tilaukset halutessasi noutaa noutovarastostamme.

Verkkokaupassa on häiriö, enkä saa tilausta tehdyksi. Miten toimin?

Jos maksusi ei mene läpi tai et saa tehtyä tilausta, ota kuvakaappaus ongelmakohdasta ja välitä se asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@fitnessfirst.fiPyrimme korjaamaan vian mahdollisimman ripeästi. 

Unohdin tilauksestani tuotteen, voinko lisätä sen jo tehtyyn tilaukseen?

Lisäykset jo maksettuihin tilauksiin eivät valitettavasti ole mahdollisia. Voit aina tehdä uuden tilauksen!  

Tein tilauksen, kuinka nopeasti voin odottaa sitä perille?

Tilauksillamme on nopea, 1-3 päivän toimitusaika. Kampanja-aikoina toimituksissa esiintyy viiveitä suuren tilausmäärän vuoksi. Saat yli 79€:n ostokset ilmaiseksi lähipostiin, Postin pakettiautomaattiin tai Matkahuollon lähellä -pakettien noutopisteeseen. Voit myös tilata tuotteet suoraan kotiovelle. Kaikki toimitustavat löydät verkkokaupan kassalta.  

Tein tilauksen, mutta olen lähdössä matkalle. Onko pakettini noudettavissa vielä silloin, kun palaan?

Saat sähköpostiisi ilmoituksen, kun pakettisi lähtee meiltä, ja noutoilmoituksesta käy ilmi viimeinen päivämäärä, johon asti tilaus on noudettavissa. Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@fitnessfirst.fi  ja sopia erikseen itsellesi sopivan toimitusajan. 

Voinko lähettää tilauksen suoraan ystävälleni?

Kyllä! Kirjoita toimitusosoitteesi ystäväsi osoitetiedot, niin lähetys menee oikeaan osoitteeseen. Jos haluat, että laitamme sinulta erityisterveiset (esimerkiksi syntymäpäiväonnittelut) paketin mukana, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@fitnessfirst.fi. Järjestämme mielellämme yllätyksen ystävällesi!  

FITNESSFIRST+ KANTA-ASIAKASOHJELMA

Miten voin liittyä FITNESSFIRST+ KANTA-ASIAKASOHJELMAAN?

Rekisteröitymällä verkkokauppamme asiakkaaksi ylävalikon “Kirjaudu/rekisteröidy” linkin kautta liityt samalla automaattisesti myös FitnessFirst+ kanta-asiakasjärjestelmämme käyttäjäksi. Saat rekisteröitymisestä ensimmäiset 5 pistettäsi!

MITEN SAAN FITNESSFIRST+ EDUT HYÖDYNNETTYÄ?

Kanta-asiakasjärjestelmässämme on sekä pysyviä että vaihtuvia etuja, jotka voit aktivoida käyttöösi kirjautumalla sisään ja siirtymällä Kanta-asiakasjärjestelmän sivulle Oman tilisi takaa. Saat myös sähköpostiisi ilmoituksen, kun kanta-asiakasjärjestelmässämme aktivoituu sinulle uusi etu hyödynnettäväksi.

KAUAN KERÄÄMÄNI PISTEET OVAT VOIMASSA?

Pisteet ovat voimassa 12 kuukautta.

Saanko kanta-asiakkaana ilmaisen toimituksen?

Kanta-asiakkaana voit keräämilläsi pisteillä lunastaa tilauksellesi ilmaisen toimituksen.

FITNESSFIRST TUOTESARJA

Mitkä FitnessFirst-tuotesarjan tuotteet ovat gluteenittomia?

Tuotesarjalle ei ole virallista gluteenittoman tuotteen sertifikaattia, mutta koko valikoimamme on luontaisesti gluteeniton ja tehtaallamme käsitellään vain näitä raaka-aineita.

Miten varmistatte lisäravinteiden puhtauden ja turvallisuuden?

Kaikki lisäravinteemme tulevat pitkä-aikaisilta, luotettavilta kumppaneilta. Jokainen raaka-aine erä tutkitaan, ja kaikista raaka-aineista on saatavilla puhtaustodistus. Todistusten lisäksi maahantuomiamme raaka-aineita tutkivat myös valvovat viranomaiset, kuten Suomen Tulli ja Eurofins 

Miten ulkomaisten tuotteiden kuljetuksessa on huomioitu ilmastovaikutukset ja ekologisuus?

Raaka-aineen alkutuotanto kattaa suurimman osan koko tuotteen ympäristövaikutuksista, joten kiinnitämme huomiota luonnon monimuotoisuuteen ja ympäristöystävälliseen viljelyyn kumppaneita ja tuottajia valitessamme. Kokonaisvaikutuksista kuljetus kattaa vain noin pari prosenttia tuotteen ympäristövaikutuksista, mutta pyrimme tässäkin valitsemaan kaikista ympäristöystävällisimmän vaihtoehdon – tuotteet saapuvat Suomeen rahtilaivalla mahdollisimman suurina erinä. 

Voinko käyttää tuotetta, josta parasta ennen -päiväys on jo umpeutunut?

Monia tuotteistamme on täysin turvallista nauttia parasta ennen -päiväyksen jälkeenkin. Jos tuotteen haju, koostumus tai maku ei ole merkittävästi muuttunut, voit käyttää sitä entiseen tapaansa. 

Olen hyvin allerginen kananmunalle ja soijalle. Käsittelettekö näitä allergeeneja tehtaallanne?

Emme käsittele omassa tuotannossamme lainkaan kananmunaa ja soijaa, joten omalla tehtaallamme kontaminaatioriskiä ei ole. Emme kuitenkaan testaa allergeenien varalta kaikkia alkutuotannosta tulleita raaka-aineitamme, joten emme voi taata, etteivät ne olisi sataprosenttisesti ilman allergeenijäämiä. !  

Mitä superfoodeja ja viherjauheita uskallan käyttää, jos olen raskaana?

Lähtökohtaisesti uusien superfoodien tai viherjauheiden käyttöä ei tule aloittaa raskauden aikana, ellei niitä jo ennestään käytä ja keho on tottunut niihin. Suosittelemme keskustelemaan sopivista ruoka-aineista oman lääkärin kanssa. 

Testaatteko kaikista tuotteista raskasmetallit?

Testaamme suurimmasta osasta tuotteista aina raskasmetallit, paitsi niistä, jotka tulevat yksittäisiltä maa-alueilta.