B-complex + C-vitamiini, 50 kpl

14,95 

Varastossa

B-complex + C-vitamiini, 50 kpl

14,95 

Arvioitu toimitusaika: 1-3 arkipäivää

Kotimainen, 100% turvallinen verkkokauppa

14 päivän ilmainen palautusoikeus

Aina edulliset hinnat

B- ja C-vitamiini yhdessä

B-vitamiinit ovat välttämättömiä solujen energia-aineenvaihdunnalle ja hermostolle ja siksi niitä suositellaan mm. erilaisissa uupumustiloissa ja henkisessä väsymyksessä. Myös stressi kuluttaa B-vitamiinivarastoja. Myös riittävä C-vitamiinin saanti on elintärkeä hermoston toiminnalle erityisesti stressin aikana ja se auttaa vähentämään väsymystä ja uupumusta. C-vitamiini on tehokas antioksidantti, joka suojelee solukalvoja ja solujen DNA:ta. C-vitamiini tukee myös immuunijärjestelmän normaalia toimintaa ja edistää normaalia energia-aineenvaihduntaa. Lisäksi C-vitamiini tehostaa B-vitamiinien hyväksikäyttöä kehossa.

Terranova B-Complex+C sisältää kaikkia välttämättömiä B-vitamiineja C-vitamiinia ja lisäksi inositolia ja koliinia, jotka ovat tärkeitä solukalvojen rakenneosasia.

Magnifood Complexin sisältämät kasvikset muodostavat synergistisen ympäristön, jossa vitamiinien ja hivenaineiden toiminta tehostuu. Täydentävillä yrteillä, kuten ruusujuurella, venäjänjuurella ja ashwagandhalla voi olla hermostoa ja kehoa stressitilanteissa ja uupumuksessa tukevia vaikutuksia.

Annostus: 2 kapselia päivässä aterian yhteydessä.

LISÄTIETOA TERRANOVA B-COMPLEX + C AINESOSISTA

– Stabiloitu riisinlese (SRL) – Stabiloitu riisinlese sisältää huomattavia määriä B-ryhmän vitamiineja, erilaisia B-vitamiinien aineenvaihduntatuotteita ja ravinteita, jotka tukevat B-vitamiinien imeytymistä ja toimintaa (esim. magnesium ja sinkki). SRL sisältää myös ravinteita (esim. kalium, sinkki ja rauta), joista voi tulla puutos erilaisissa stressitilanteissa.

– Ruusunjuuri – Ruusunjuurella on huomattavia hyödyllisiä ominaisuuksia, jotka voivat tukea tervettä hermoston ja psyyken toimintaa.

– Venäjänjuuri – Venäjänjuuri on yksi tutkituimpia rohdoskasveja, se saattaa vahvistaa lisämunuaisten ja hermoston terveyttä.

– Ashwagandhan juuri – Ashawagandhalla voi olla potentiaalisia hermojärjestelmän toimintoja tukevia vaikutuksia.

– Vihreä kauran siemen – Kauran siemenet sisältävät runsaasti B-vitamiineja ja hivenaineita, jotka tukevat B-vitamiinien aineenvaihduntaa. B-vitamiinit tukevat hermoston normaalia toimintaa.

– Sinimailanen – Sinimailanen on erittäin ravintorikas kasvi, joka sisältää runsaasti B-vitamiineja (ja magnesiumia, joka tarvitaan niiden biologiseen hyväksikäyttöön) ja hivenaineita, jotka tukevat B-vitamiinien toimintaa.

– Persiljan lehti – Persilja on erittäin hyvä B-vitamiinien lähde, erityisesti foolihapon. Se sisältää myös lukuisan määrän apuaineita, joita tarvitaan B-vitamiinien toiminnassa ja aineenvaihdunnassa (kalium, magnesium, C-vitamiini ja rauta).

– Voikukan lehti – Voikukan lehdet ovat erinomaisia B-vitamiinien ja B-vitamiineja tukevien hivenaineiden, kuten kaliumin, raudan, kalsiumin ja magnesiumin lähteitä.

– Punajuuri – Punajuuri on erityisen hyvä foolihapon lähde. Sinimailasen, persiljan ja voikukan tavoin punajuuri sisältää runsaasti kaliumia, rautaa ja sinkkiä.

– Kurpitsan siemen – Kurpitsan siemenet ovat yksi parhaimpia luonnollisen sinkin lähteitä. Sinkistä voi nopeasti tulla puutos pitkittyneen psyykkisen stressin aikana. Niissä on myös runsaasti B-vitamiineja tukevia ravinteita, kuten magnesiumia ja rautaa.

Suositeltua vuorokausiannosta ei saa ylittää. Ravintolisä ei korvaa monipuolista ja tasapainoista ruokavaliota eikä terveitä elämäntapoja. Ei lasten ulottuville./Den rekommenderade dygnsdosen får inte överskridas. Kosttillskott ersätter inte en mångsidig och balanserad kost eller en hälsosam livsstil. Förvaras oåtkomligt för barn.